top of page

ДОСТАВКА ТОВАРУ

КОЛИ БУДЕ ДОСТАВЛЕНО МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Замовлення, зроблені з понеділка по неділю, зазвичай обробляються в той же день, термін доставки залежить від країни призначення. Замовлення, оформлені у святкові дні, будуть надіслані першого робочого дня, оскільки у вихідні та святкові дні замовлення не обробляються.

Доставка по Україні та м. Київ здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта» або кур'єром.

Термін доставки залежить від місця та регіону доставки. В середньому, доставка може займати 1-2 робочих дні. Затримка може статися у разі завантаженості у магазині!

Вартість доставки розраховується при оформленні замовлення відповідно до тарифів «Нової пошти». Пакування та відправлення замовлення здійснюється протягом 24 годин після оплати.

Послуга доставки кур'єром Montmorency по Києву здійснюється день в день при оформленні замовлення до 14:00, після 14:00 - на наступний день.

Вартість доставки кур'єром Montmorency (Київ, ЖК Новопечерскі Липки) - 50 грн

Вартість доставки кур'єром Montmorency (Київ, р-н Микільська-Слобідка) - 50 грн

Вартість доставки кур'єром Montmorency по іншим районам Києву - від 120 грн

Після відправки замовлення, щоб дізнатися про трек-номер посилки, з Вами зв'яжуться наші менеджери поштою/телефоном або надішлють трек-номер у смс повідомленні в будь-якому зручному месенджері.

ЧИ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ДАТА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ВІД ДАТИ НАДСИЛАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ?

Дата оформлення замовлення - це дата отримання Вами e-mail-повідомлення з підтвердженням успішного оформлення замовлення, а дата відправлення замовлення - це дата, коли Ваше замовлення залишило наш склад і було передано кур'єрській службі.

ЯК ВІДСТЕЖИТИ ДОСТАВКУ ЗАМОВЛЕННЯ?

Після обробки Вашого замовлення, Ви отримаєте e-mail-повідомлення про відправлення замовлення, в якому буде вказано номер відстеження, наданий кур'єрською службою. Ви можете відстежити доставку Вашого замовлення за номером на сайті кур'єрської служби.

ЩО ЯКЩО В МОМЕНТ ДОСТАВКИ ЗАМОВЛЕННЯ КУР'ЄРОМ НА ВКАЗАНУ АДРЕСУ НІКОГО НЕ БУДЕ?

Після однієї або кількох невдалих спроб вручення Вам поштового відправлення, воно буде поміщене на зберігання на склад кур'єрської служби. З Вами зв'яжуться з нашої Клієнтської служби за додатковими інструкціями. Якщо відповідь не буде отримана протягом трьох днів після оповіщення, товар повернеться на наш склад і Вам буде повернено вартість замовлення протягом 30 днів з дати повернення на наш склад.

ЧИ ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ ЗІ МНОЮ КУР'ЄРСЬКА СЛУЖБА ДЛЯ СПОВІЩЕННЯ ПРО ДОСТАВКУ?

Іноді так, але кур'єрська служба не зобов'язана ні повідомляти Вас, ні погоджувати з Вами час доставки.

bottom of page